Költözünk!!!

Május 1-től új helyen várjuk kedves ügyfeleinket!
Új cím: 4032 Debrecen Füredi Kapunál- Böszörményi út 68/C/2

Szolgáltatásaink

 

Tanácsadás, felmérés

Egy rendszerbevezetésnél mindig rengeteg kérdés merül fel. Milyen szoftvert válasszak, melyik eszköz a legköltséghatékonyabb számomra, milyen címke lenne megfelelő?
Nálunk a hangsúly az egyedi megoldáson van. Tapasztalataink alapján minden  folyamat más és más, egyedi igényekre épül, legyen szó egy egyszerű kisbolti készletnyilvántartó szoftvertől egy beléptető rendszeren át akár egy gyártási folyamat összeépülő folyamatairól.
Fontos a folyamatos kapcsolattartás, háttértámogatás, éppen ezért szükséges sok esetben a helyszíni felmérés, személyes találkozó a  részletek átbeszéléséhez.

Tanácsadással segítünk eligazodni a rendszerbevezetés nehézségeiben, javaslatokat teszünk a megfelelő eszköz és szoftver kiválasztásában az Ön vállalkozásának megfelelően.


Rendszerbevezetés előnyei:

  • Pontos termékkövetés a gyártástól az értékesítésig
  • Naprakész, azonnali, gyors lekérdezések
  • Leltározásra, kiértékelésre fordított idő csökkenése
  • A személyre szabott eszközök (vonalkód olvasók, adatgyűjtők, nyomtatók) telepítése, garanciával, megbízható szerviz háttérrel
  • Különféle méretben, számos alapanyagból kínálunk öntapadós címkéket, polccímkéket
  • Komplex ügyviteli, pénzügyi szoftveres megoldások a vállalkozásra tervezve

 

Szerviz

A vonalkód technikai eszközök (nyomtatók, adatgyűjtők, vonalkódolvasók) szervizelését igény szerint garancia idő lejárata után is vállaljuk.
Olyan egységekben, ahol egyszerre több nyomtatót és olvasót használnak, a karbantartási szerződésünket javasoljuk, amelyben meghatározott, előre egyeztetett időpontokban szervizeljük az eszközöket.

Márkák, amelyre szervizszolgáltatást vállalunk:
Zebra, Motorola/Symbol, Godex, Cab, Datamax, Datalogic, Honeywell, Cipherlab


További szolgáltatásaink:

  • Helyszíni javítás
  • Cserekészülék-biztosítás
  • Alkatrész-biztosítás
  • Tanácsadás
  • A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül. Ezt követőn ajánlatadásra kerül és a várható javítási határidőről tájékoztatást adunk.

 

Beüzemelés, telepítés:

A megvásárolt eszközöket segítünk beüzemelni és telepíteni. A szoftvereket igény szerint feltelepítjük, segítünk a címke beállításban, valamint nyomtatásban.
Segítünk a nyomtatókhoz szükséges megfelelő alapanyag, méret kiválasztásában, a megfelelő körülmények figyelembevételével.

 

Bérlés

Gyakran előfordul, hogy cégeknél alkalomszerűen van igény olvasási vagy nyomtatási feladatok elvégzésére. Ilyen a leltározás, rendezvények, konferenciák résztvevőinek nyilvántartása.
Olyan eset is előfordul, hogy egyszerűen nem szeretne hosszú távra beruházni vonalkódtechnikai eszközökbe.

Cégünknél lehetőség van egyszerű vonalkódolvasó, adatgyűjtő, címkenyomtató és kártyanyomtató bérlésére.
Igénytől függően lehet napi, heti vagy havi bérleti konstrukció is.

Mivel korlátozott a bérelhető eszközök száma, ezért előre egyeztetett megbeszélés alapján tudunk eszközöket bérbe adni.

 

Bérnyomtatás

A címkenyomtatás a legnépszerűbb szolgáltatásunk olyan vállalkozások részére, akik nem rendelkeznek címkenyomtatóval. Emellett olyan vállalkozásoknak is segítség, ahol túl sok címkét kell nyomtatni és nincs megfelelő kapacitás erre.

Bérnyomtatási szolgáltatásunk segít Önnek, amennyiben nincs ideje, energiája nyomtatásra, esetleg nem szeretne beruházni nyomtatókba.
Az Ön igényeihez mérten, kiválasztjuk a megfelelő méretet, megtervezzük a grafikát, legyen szó akár szöveges, esetleg vonalkódos, vagy grafikával ellátott címkéről.
Gyorsan, sok esetben azonnal elkészítjük címkéjét! (mennyiségtől függően)

Milyen előnyökkel jár a bérnyomtatás, vagy egy saját címke/vonalkódnyomtató?
Minden termékhez egyedi vonalkód, vagy akár több azonosító is rendelhető igény szerint. De nem csak a termékekhez. Vonalkóddal azonosíthatjuk partnereinket, dolgozóinkat, gépeinket, vagy akár szerszámainkat is. Így azok mozgása és pillanatnyi fellelhetősége mindig nyomon követhető. Egyedi kódot tudunk hozzárendelni a termelésben az egyes munkafolyamatokhoz, szolgáltatások vagy kapcsolódó tevékenységek esetén pedig azok eseményeihez is. Ezáltal hatékonyabb munka, és pontosabb készletkezelés valósítható meg, amely gazdaságosabb működést tesz lehetővé a vállalkozás méretétől függetlenül.

 

Keressen bennünket bizalommal!